سباستین کو نگران غوطه ور شدن ورزشکاران در شایعات المپیکی

سباستین کو نگران غوطه ور شدن ورزشکاران در شایعات المپیکی
سباستین کو، رئیس فدراسیون جهانی دومیدانی از چرخش و سردرگمی ورزشکاران در شایعات مرتبط با برگزاری یا لغو توکیو2020 ابراز نگرانی کرد.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از تایمز، سباستین کو، رئیس دو و میدانی جهان اظهار داشت که نگران است ورزشکارانی که امید شرکت و حضور در المپیک 2020 توکیو دارند "ممکن است از شایعه ای به شایعه دیگری کشیده شوند". پس از گزارش روزنامه تایمز و ادعا مبنی بر عقب نشینی دولت ژاپن در عدم برگزاری بازی ها بدلیل پاندمی کرونا این اظهارات توسط سباستین کو مطرح گردید.
این گزارش به سرعت توسط نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا، کمیته بین المللی المپیک، کمیته بین المللی پارالمپیک و فرمانداری کلانشهر توکیو تکذیب شد. کو در مصاحبه با ABC گفت که خیالش از رد گزارش راحت است زیرا تأثیر آن بر ورزشکاران را کاهش می دهد. وی خاطرنشان ساخت: " فکر می کنم مهمترین چیزی که در چند ساعت گذشته شاهد آن بوده ام، با توجه به ماهیت داستان، این است که موضوع مطرح شده بلافاصله توسط نخست وزیر ژاپن ناک داون شده است. یقینا برای ورزشکارانی که من نگران آنها هستم بهتر است که از شایعه ای به شایعه دیگر کشیده نشوند و تمرکز خود را بر روی آنچه باید واقعاً تمرکز کنند از دست ندهند". 
 
۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.