سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان:با امکانات موجود بهترین نتیجه را در گوانگژو خواهیم گرفت

بوکس ایران با توجه به پتانسیلی که دارد می تواند بهتر از دوحه در بازیهای آسیایی گوانگژو نتیجه بگیرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ولادمیر دورتسوف  با بیان این مطلب اظهار داشت: در چند ماه حضورم در کنار تیم ملی ایران یک برنامه سیستماتیک را به اجرا درآورده ام، به عقیده من سازماندهی یک تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی تاکید کرد: به دنبال آن باید با تیم های برتر و با کیفیت جهان دیدار تدارکاتی انجام دهیم تا بتوانیم با انتخاب بهترین نفرات در بازی‌های گوانگجو نتایج درخور توجهی کسب کنیم.
سرمربی اوکراینی خاطرنشان ساخت: بارها گفته ام که برای کمک به فدراسیون ایران از هیچ کمکی فروگذار نمی کنم؛ سعی می کنم با امکانات موجود بهترین نتیجه را در گوانگجو بگیرم و نظر آنها را جلب کنم. فکر می کنم در این راستا جهت درستی را انتخاب کرده ام.
دورتسوف درباره امکانات آمادگی تیم ملی تصریح کرد: مسلم است که هیچگاه امکانات ایده آل فراهم نخواهد بود، دیدارهای تدارکاتی تیم ایران بسیار کم است که برای کسب نتیجه بهتر باید افزایش یابد.
وی در خصوص تفاوت سیستم بوکس ایران با اروپا گفت: در ایران بوکس را دوست دارند و نفرات خوبی داریم. روش کار من این است که ابتدا سیستم کار یک کشور را ارتقا دهم و در صورت وجود کمبود، سیستم های جدید را به آن اضافه کنم.
دورتسوف تاکید کرد: در این چند ماه سعی کردم یک هماهنگی بین مربیان ایرانی به وجود آورم و آنها را کاملاً متحد کنم. روی سیستم های ایرانی کار کرده ام و در صورت نیاز و برای پیشرفت بیشتر روش های اروپایی را وارد خواهم کرد.
وی درباره تقسیم تیم ملی به 2 بخش زیر نظر او و اکبر احدی اظهار داشت: چیزی در این زمینه نشنیده ام. ما همه با هم تمرین می کنیم و رابطه بسیار نزدیک و دوستانه ای را داریم.
۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.