چهل و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

چهل و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد

چهل و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در سالن جلسات این فدراسیون برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که با حضور دکتر حاکمی، دکتر سعیدی، دکتر مرادی، دکتر ماهر، دکتر پورغریب، دکتر رضایی، دکتر اردیبهشت، خانم فرساد، دکتر لشکری، دکتر پورسعید، پیمان فخری، دکتر حامد عباسی، کریم حسینی و دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد، موضوع از سرگیری فعالیت های ورزشی استان ها با توجه به رنگ بندی و شرایط جدید کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 در این جلسه مصوب شد به منظور تسهیل بازگشایی باشگاه ها و نظارت بر آنها، یک نماینده از استخر یا باشگاه در مورد کرونا آموزش دیده و گواهینامه دریافت کند. همچنین با توجه به تغییر شرایط در مورد بازنگری پروتکل ها جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و فدراسیون تشکیل شود.
 از پیشنهاداتی که اعضای ستاد مقابله با کرونا در جلسه مطرح کردند، این که با راه اندازی خط شکایات و پیشنهادها هزینه‌های نظارتی باشگاه‌ها تا حدودی کاهش یابد و همچنین دستورالعمل برگزاری کلاس های آموزشی مصوب وزارت بهداشت با توجه به شرایط جدید به روز رسانی شود.
 همچنین مقرر شد نحوه بازگشایی باشگاه ها، ورزشگاه ها و اماکن ورزشی ایمن از نظر کرونا به صورت پلکانی انجام شود، روند صدور گواهی باشگاه های ایمن از سوی دفتر امور باشگاه ها مورد توجه قرار گیرد و در مورد ورزش های کارگری و دانشجویی، ارائه مجوز به بازنگری شرایط و دستورالعمل ها موکول شود.

۳۰ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.