سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در جام باشگاههای جهان:قطعا دستیابی به عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن در خصوص حضور در مسابقات باشگاهی به عنوان نماینده ایران گفت : در کوران مسابقات باشگاهی بودیم که با غلبه بر تیم صنعت نفت در رقابتهای play off به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاههای جهان انتخاب شدیم و با این روند تمامی بازیکنان را از نظر تکنیک و تاکتیک آنالیز کرده ایم، ضمن اینکه بازیکنان 5 ماه در اردوهای آمادگی به سر برده اند و بعد از یک هفته استراحت اردوها را از روز گذشته (شنبه) در شهر مشهد مقدس از سر گرفتیم و با این روال قطعا دستیابی به عنوان قهرمانی در این پیکارها دور از دسترس نخواهد بود.





به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرپرست تیم ذوب آهن در این باره اضافه کرد: تیم ذوب آهن برای دومین بار است که توانسته به عنوان نمایند ایران در سومین دوره رقابتهای والیبال نشسته باشگاهی جهان که در شهر "پورت سعید" مصربرگزار می شود حضور یابد و پنجشنبه 27 اسفند ماه مشهد را به مقصد مصر ترک خواهد کرد.
رئیس انجمن والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشورمان خاطر نشان ساخت: یکی از مهمترین اهداف این انجمن دفاع از عنوان قهرمانی در یازدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته جهان در آمریکا است.
هادی رضایی در این باره اظهار داشت: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دوره قبل و در این رقابتها به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود و در حال حاضر برای تصاحب جام قهرمانی و تکیه بر سکوی نخست این رقابتها اردوهای مداومی را تا زمان اعزام برای ملی پوشان در دستور کار قرار داده ایم و با این شرایط قطعا به نتایج قابل قبولی نیز دست خواهیم یافت.
وی اضافه کرد: البته ملی پوشان جانبازان و معلول کشورمان در این رشته برای اولین بار در رقابتهای باشگاههای آسیا که 15 فروردین ماه در چین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد ضمن اینکه ایران با 2 تیم گسترش فولاد تبریز و تیم دخانیات تهران به میدان می رود.
رئیس انجمن والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشورمان در تشریح دیگر برنامه های این انجمن عنوان کرد: بعد از اتمام مسابقات جهانی، ملی پوشان کشورمان وارد اردوهای آسیایی می شوند تا آبان ماه در مسابقات پارالمپیک آسیایی گوانگجو چین حضور موفقی داشته باشیم.
۲۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.