جهت حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان سنگاپور؛قطعی شدن رقابت‌های انتخابی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در فروردین ماه

جهت حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان سنگاپور؛قطعی شدن رقابت‌های انتخابی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در فروردین ماه
رقابت‌های انتخابی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان برای شرکت در رقابتهای کسب سهمیه المپیک فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  نشست کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان با رئیس و مسئولان فدراسیون کشتی هفته گذشته برگزار شد.
در این نشست پس از بررسی برنامه‌های تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک نوجوانان سنگاپور و قهرمانی آسیا مقرر شد مسابقات انتخابی این تیم‌ها فروردین ماه برگزار شود.
کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به برنامه‌های این تیم برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک نوجوانان سنگاپور و قهرمانی آسیا مقرر شد مسابقات انتخابی این تیم‌ها فروردین ماه برگزار شود.
کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به برنامه‌های این تیم برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک سنگاپور در ازبکستان و تورنمنت‌های بین‌المللی آذربایجان و ترکیه تصمیم گرفته با موافقت فدراسیون رقابت‌های انتخابی این تیم را روزهای 18 تا 20 فروردین ماه در خوزستان برگزار کنند در این جلسه مقرر شد حدود 17 کشتی‌گیر شامل نفرات اعزامی به رقابت‌های گزینشی و جام آذربایجان از حضور در این رقابت‌ها معاف باشند.
همچنین در این جلسه مقرر شد رقابت‌های انتخابی تیم کشتی آزاد نوجوانان نیز یک هفته پس از رقابت‌های کشتی فرنگی برگزار شود که کرج داوطلب میزبانی این رقابت‌ها است.
کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان این مسابقات را برای شناسایی نفرات برای شرکت در اردوها و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی جام پیروزی ترکیه، روز جهانی کودک و در نهایت رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند.
رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا مردادماه سال آینده در تایلند برگزار خواهد شد.
۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.