قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی: جالب است کمیته ملی المپیک و کانون مربیان این کشور در مجمع فدراسیون فوتبال حضور ندارند

قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی: جالب است  کمیته ملی المپیک و کانون مربیان این کشور در مجمع فدراسیون  فوتبال حضور ندارند
 
 
واعظ آشتیانی قائم مقام پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه هرکسی انتقادی مطرح می‌کند به او برچسب می‌زنند، خاطرنشان کرد: عده‌ای نشسته‌اند و وطن فروشی می‌کنند و با دادن اطلاعات غلط به فیفا، برای فوتبال و ورزش کشور هزینه می‌تراشند.
وی ادامه داد: جالب است که کمیته ملی المپیک و کانون مربیان این کشور در مجمع فدراسیون حضور و حق رأی ندارند و باید تأسف خورد برای مسئولان کشور که حتی روی پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال نظارتی نداشتند. ما می‌گوییم فیفا روی حضور وزیر ورزش در مجمع فدراسیون فوتبال حساسیت داشته، اما کمیته ملی المپیک تمام کشورها که در مجامع تمام فدراسیون‌ها رأی دارند. 
جالب است به کانون مربیان فوتبال پاسخ داده‌اند از دفعه بعدی وارد مجمع می‌شوید، در حالی که کانون مربیان در اساسنامه قبلی عضو مجمع بود. آدم متأسف می‌شود که چنین صحنه‌هایی را در جامعه می‌بیند و عده‌ای هم با فیفا هراسی و مغلطه کردن کارشان را پیش می‌برند، چون نان‌شان در این داستان است.
منبع:تسنیم
۱۵ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.