جدیت توماس باخ برای پیشروی بسوی توکیو2020

جدیت توماس باخ برای پیشروی بسوی توکیو2020
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در سخنان آغازین خود برای شروع سال 2021 بر تجربه فراموش نشدنی بازی های المپیک طی سالجاری میلادی تاکید کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  دیلی میل، توماس باخ، رئیس IOC در سخنان خود بمناسبت آغاز سال نومیلادی با تاکید بر برگزاری بازی های المپیک در این خصوص گفت: " این رویداد المپیک نوری در انتهای تونل تاریک است. بازی های توکیو2020 گرامیداشت همبتسگی، اتحاد بشریت در تمامی گوناگونی ها و مقاومت است. توکیو2020 همچنان یک المپیک آماده و مهیا است. ما می توانیم از شرکا و دوستان ژاپنی خود بخاطر تعهد و عزم راسخ شان تشکر کنیم. این تعهد همانند تعهد و عزم ما برای سازماندهی این بازیها به روشی ایمن برای همه شرکت کنندگان و مناسب ساختن آن با دنیای پساکرونا خواهد بود.
ما شاهد همان تعهد و عزم در همکاران چینی و دوستان خود هستیم و همه اماکن المپیک در حال حاضر برای بهترین ورزشکاران ورزشهای زمستانی جهان آماده هستند. ما به همبستگی بیشتر در جوامع نیاز داریم. از شرایط کنونی درس می آموزیم و با آموختن از درس همبستگی، چالش های آینده را دوباره به فرصت تبدیل خواهیم کرد". این سخنان باخ در حالی گفته شد که شهر میزبان المپیک بنا بر تعبیر یوریکو کویکه، فرماندار توکیو، در حال انفجار از موارد مثبت کرونا و آلودگی به کووید19 است؛ شرایطی که یک بار دیگر ژاپنی ها را وادار به اعمال مقررات و محدودیتهای سختگیرانه کرده است. هرچند نخست وزیر ژاپن نیز در سخنان آغاز سال نو میلادی بر پیشروی قدرتمندانه بسوی برگزاری توکیو2020 نیز تاکید کرد. 
 
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.