بازی های آسیایی ساحلی سانیا برای دومین بار بتعویق افتاد

بازی های آسیایی ساحلی سانیا برای دومین بار بتعویق افتاد

بازی های آسیایی ساحلی سانیا2020 برای مرتبه دوم با تعویق روبرو شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  رویترز، بر اساس خبر منتشرشده توسط شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی ساحلی سانیا 2020 Sanya2020 Asian Beach Games بدلیل پاندمی گسترده کرونا و آغاز موج جدیدی از جهش این ویروس در بسیاری از کشورها برای دومین بار معلق گردید.

این رویداد قرار بود بر طبق عنوان آغازین خود در سال 2020 برگزار شود که با حفظ نام خود و بدلیل پاندمی کووید19 به سال 2021 موکول و مقرر به برگزاری در ماه آوریل شد. بر اساس اعلام OCA تاریخ جدید این رویداد پس از مشورت و نشست مشترک با میزبانان چینی اعلام خواهد شد. جهش جدید در ویروس مرگبار کرونا که 70 درصد سریعتر از نوع فعلی آن قابل انتشار و گسترش است دلیل اصلی احتیاط و تعویق بازی های آسیایی ساحلی عنوان شده است.

گفتنی است: خبر تعویق بازی های آسیایی ساحلی پس از نشست 3 جانبه شورای المپیک آسیا، کمیته برگزاری بازی ها و کمیته ملی المپیک چین و توافق نظر هر 3 نهاد رسما منتشر گردید.

حفظ سرمایه کمیته های ملی المپیک، ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در این رویداد از دیگر دلایل مهم اتخاذ این تصمیم برشمرده شده است. بازی های آسیایی ساحلی بطور بالقوه میزبان بیش از 2000 ورزشکار از 40 کشور آسیایی است.

۱۰ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.