برگزاری ششمین نشست کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک با حضور طاهره طاهریان

برگزاری ششمین نشست کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک با حضور طاهره طاهریان
ششمین نشست کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک با حضور طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک و اکثریت اعضای این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر فرزانه ترکان رئیس کمیسیون پزشکی ورزشی گفت: در ششمین نشست این کمیسیون دکتر عطارد، دکتر توانا، دکتر مرادی اعضای جدید احکام خود را از خانم طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.
وی افزود: باتوجه به شیوع کرونا تصمیم این کمیسیون برآن است که کلیه آموزش ها بصورت غیرحضوری برگزار شود که در همین راستا وبیناری با عنوان  پیشگیری و ملاحظات ورزش قهرمانی در دوران کرونا را 30 آذر برگزار کرد و در نظر دارد تا سه وبینار دیگر با محوریت ملاحظات سلامت و پزشکی در ورزش بانوان، پیشگیری از دوپینگ و آشنایی با قوانین جدید وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) و کدهای پزشکی کمیته بین المللی المپیک طی ماه های آینده برگزار کند که در نشست امروز کلیه برنامه ها و امور مربوط به وبینارها را با اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک ادامه داد: در نشست امروز امور مربوط به  چاپ کتابچه های آموزشی نهایی و مقرر شد تا ارتباط این کمیسیون با کمیسیون پزشکی ورزشی IOC تقویت کنیم و نکات مهمی که در رابطه با المپیک 2020 توکیو مطرح می شود را به فدراسیون های المپیکی انتقال دهیم.

۹ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.