مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا؛پایان رقابت های شطرنج دانشجویان پسر با نایب قهرمانی تیم ایران/ موسوی قهرمان آسیا شد

مسابقات قهرمانی شطرنج دانشجویان آسیا؛پایان رقابت های شطرنج دانشجویان پسر با  نایب قهرمانی تیم ایران/ موسوی قهرمان آسیا شد

رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا با کسب یک مدال طلا و مقام نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، آخرین روز رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان پسر دانشگاه های آسیا برگزار و بازیکنان در 3 دور پایانی با هم به رقابت پرداختند که در پایان با کسب طلای خلیل موسوی و عنوان نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.
بنا براین گزارش در رده بندی انفرادی که با شرکت 48 دانشجو برگزار شد ، خلیل موسوی استاد بین المللی ایران در دور آخر با قبول تساوی در برابر استاد فیده اندونزی، جمع امتیاز خود را به 7.5 رساند و با اقتدار عنوان قهرمانی آسیا رسید. پریاسمارو نوندرا از کشور اندونزی با 7 امتیاز دوم شد و انخنار انخباتر ازکشور مغولستان با 6.5 امتیاز سوم شد.
بر این اساس در رده بندی تیمی، تیم پسران ایران با کسب 19.5 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را کسب کردند ضمن اینکه تیم اندونزی نیز با همین امتیاز و بدلیل پوئن شکنی بهتر، قهرمان مسابقات شد و تیم قزاقستان هم با 17.5 امتیاز سوم شد.
 در بازی های حساس دور پایانی، استاد بین المللی مرصاد خداشناس نیز در یک بازی سخت، استاد بین المللی اندونزیایی خود را شکست داد و با کسب 6.5 امتیاز چهارم شد.
بردیا ویسی و ساسان علی بابایی هم به ترتیب 5.5 و 4 امتیاز برای تیم ایران کسب کردند.
بدین ترتیب پرونده مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2020 با کسب عنوان سومی تیم دختران و عنوان نایب قهرمانی تیم پسران و قهرمانی خلیل موسوی در بخش انفرادی بسته شد.
 همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات صبح فردا برگزار خواهد شد.
رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه با همکاری فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

۹ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.