صالحی امیری: احیای فرهنگ پهلوانی و ارزش های انسانی در اولویت ورزش است

صالحی امیری: احیای فرهنگ پهلوانی و ارزش های انسانی در اولویت ورزش است
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: احیای فرهنگ پهلوانی و ارزش های انسانی بیش از هر چیز اهمیت دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از تندیس ۵ قهرمان ورزش ایران اظهار کرد: امروز یکی از بهترین و به یادماندنی ترین روزهای ورزش کشور است، که با حضور وزیر ورزش و روسای فدراسیون ها و شخصیت های فرهیخته از تندیس ۵ قهرمان رونمایی می شود.
دکتر صالحی امیری خاطر نشان کرد : احیای فرهنگ پهلوانی و ارزش های انسانی بیش از هر چیز اهمیت دارد و انسان های زیادی روی سکو رفتتد ولی آنهایی ماندگار شدند که اخلاق مدار بودند و اینگونه همیشه در اذهان هستند.
وی ادامه داد: تمام یادگاری های ورزشکاران که در موزه ملی نگهداری می شوند دارای سند هستند ‌ و‌ثبت رسمی شده اند.
صالحی امیری با بیان اینکه تندیس ۳۰ ورزشکار  آماده است و امروز از تندیس ۵ نفر از آنها رونمایی می شود، خاطرنشان کرد به دلیل کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امکان میزبانی از همه روسای فدراسیون ها را نداریم.
صالحی امیری با بیان اینکه موزه ملی ورزش متعلق به هیچ فرد خاصی نیست، تاکید کرد: موزه متعلق به مردم ایران است. در همین موزه تندیس ها را نگهداری می کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: درود می فرستیم به روح امام راحل و شهدا و  کسانی که عزت و شرف دادندو امیدواریم به حق این روزها همه رهرو راه حضرت فاطمه (س)  باشیم و  این ایام همزمان با شهادت شهید سردار سلیمانی است که نام ایران را در جهان سربلند کرد.
۹ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.