وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس افتخار آفرینان ورزش:تجلیل از افتخار آفرینان ورزش باعث می شود تا نسل امروز و فردابدانند چه کسانی تاریخ ورزش را نوشتند

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس افتخار آفرینان ورزش:تجلیل از افتخار آفرینان ورزش باعث می شود تا نسل امروز و فردابدانند چه کسانی تاریخ ورزش را نوشتند
امروز اینجا هستیم تا از تلاش ها و ارزش آفرینی قهرمانان کشورمان در دوران فعالیت حرفه ایشان تجلیل کنیم . خداوند را شاکریم‌که این توفیق برای ما حاصل شد تا هر چند وقت یکبار از این عزیزان تقدیر کنیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس افتخار آفرینان ورزش ضمن بیان این مطلب و گرامیداشت ایام فاطمیه ادامه داد: این ایام با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی همزمان شده است و بدون تردید تاریخ، رشادت ها ، ایثارگری ها و  جانفشانی های این سردار را ثبت خواهد کرد.
وزیر ورزش در ادامه با اشاره به راه اندازی موزه ملی ورزش ، المپیک ، پارالمپیک تصریح کرد: حرکت خوبی که توسط وزارت ورزش، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون ها برای راه اندازی موزه شد، قابل تقدیر است. حرکتی که ده ها سال از سوی اهالی ورزش دنبال می‌شد ولی به دلایلی به نتیجه نرسیده بود با محوریت و همت آقای دکتر صالحی امیری به ثمر نشست ، تا امروز محلی شود برای ثبت خاطرات و وسایل ورزشکاران  در آن علاوه بر آن نگهداری تندیس های قهرمانان در این مکان باعث می شود تا نسل امروز و آینده  بدانند چه کسانی تاریخ ورزش را نوشتند و  باعث غرور و افتخار ورزش ایران شدند.
وی در ادامه با اشاره به محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا در جهان اظهار داشت :فعالیت های ورزشی در جهان تا حدی  تعطیل شده اما خوشبختانه در ایران با رعایت ضوابط بهداشتی توانستیم چرخ ورزش را بچرخانیم و این فعالیت ها به خصوص در حوزه قهرمانی ادامه داشته باشد .
اکثر لیگ های ورزشی ما در حال انجام است در فوتبال ، والیبال ، هندبال ، کشتی و انشاله در آینده نزدیک ووشو و جودو‌ آغاز خواهد شد.
 همچنین با همه محدودیت هایی که کرونا ایجاد کرده، اردوهای ما در حال پیگیری است. چندماه دیگر  باید در بزرگ ترین آوردگاه جهانی المپیک شرکت کنیم، باید بتوانیم به امید خدا در ماه های باقی مانده ورزشکاران را به اوج آمادگی برسانیم و در توکیو موجبات افتخار آفرینی را مهیا کنیم.
وزیر ورزش و جوانان در خاتمه ابراز امیدواری کرد که تا زمانی که افتخار خدمت رسانی به مردم را داریم با قدرت و قوت این حرکت فرهنگی و ورزشی که آغاز کردیم ادامه دهیم .

۹ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.