سنگین وزن طلایی بوکس ایران:با این تمرینات شاید نتوانیم برای المپیک نوجوانان سهمیه کسب کنیم

سنگین وزن طلایی بوکس ایران:با این تمرینات شاید نتوانیم برای المپیک نوجوانان سهمیه کسب کنیم
اگر در فینال مسابقات قهرمانی آسیا می‌باختم و مدال طلا را از دست می‌دادم، مقام سوم ایران از دست می‌رفت به همین دلیل بلا تمام تنوان به مصاف حریفان رفتم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فرهاد مولایی که در آخرین مسابقه از رقابتهای جوانان آسیا با کسب مدا ل طلا عنوان سومی را برای بوکس ایران در آسیا فراهم آورد اظهار داشت: این برای اولین بار بود که حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه می کردم، سطح آن خیلی بالا بود؛ حتی سخت تر از آن چیزی که فکر می کردم. خوشبختانه توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم.
مولایی با اشاره به اینکه حریف قزاقش از هندی قلدرتر بود، خاطرنشان ساخت: در دیدار با نماینده هند که هم‌قد من بود، مشکلی نداشتم؛ اما در دیدار آخر مقابل حریف قزاقستانی با توجه به جو سالن و مسئولیتی که به دوشم بود، فشار زیادی را تحمل کردم و اگر می باختم تیم ایران چهارم می شد و هرگز خودم را نمی بخشیدم. 3 فینالیست ایران توانستند وظیفه شان را به خوبی انجام دهند.
بوکسور سنگین وزن ایران گفت: هندی ها همه به یک شیوه و خیلی بسته مبارزه می کنند؛ اما قزاق ها کاملاً‌ تهاجمی هستند. حریف من در تورنمنت اوکراین شرکت داشت و به خوبی او را می شناختم و با اینکه خیلی خودش را تغییر داده بود، از نقاط ضعفش استفاده کردم.
مولایی افزود: تا حالا بوکسورهای ایران در مسابقات جهانی به مدالی دست نیافته اند، فکر نمی کنم با این تمرینات بتوانیم در باکو به مقام درخوری برسیم؛ مگر اینکه بر فشار تمرینات افزوده شود. ما فرصتی نیز برای اعزام های برون مرزی نداریم که از مشکلات اصلی ایران است.

۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.