تمجید رئیس تور حرفه ای های اسنوکر از هاشم اسکندری

تمجید رئیس تور حرفه ای های اسنوکر از هاشم اسکندری
جیسون فرگوسن رئیس تور حرفه ای های اسنوکر جهان با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک، عملکرد رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان را ستودنی تلقی کرد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ جیسون فرگوسن رئیس تور حرفه ای های اسنوکر جهان که فردی کاملا شناخته شده در این رشته محسوب می شود  در واکنش به عکس بازیکنان ایرانی و پیامی که محمد کماح رئیس کنفدراسیون بیلیارد و اسنوکر قاره آفریقا در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است  با اشاره به رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان نوشت:
«من فکر می کنم رئیس فدراسیون آنها ، آقای اسکندری مردی بزرگ، با ذهنی باز برای توسعه ورزش است. او تفکری پویا و خوش بین دارد که من شدیدا طرفدار کارهای او هستم».
پیام فرگوسن به عنوان رئیس تور حرفه ای ها نشان می دهد روابط خوبی در زمینه روابط بین الملل فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشورمان با سازمان های جهانی در این رشته شکل گرفته است و آنها شرایط فدراسیون کشورمان را بررسی می کنند و از شرایط و موفقیت های آن در منطقه و جهان رضایت کامل دارند.
لازم به توضیح است حضور حسین وفایی و سهیل واحدی  در تور حرفه ای ها نام جیسون فرگوسن را به نامی آشنا برای خانواده اسنوکر و بیلیارد ایران تبدیل کرده است که این امر باعث آشنایی بیشتر مردم خوب کشورمان با بخش حرفه ای ها و شناخت افراد سرشناس اسنوکر در دنیا شده است.
فدراسیون کشورمان در رشته اسنوکر رتبه دوم مردان و در بخش بانوان درجایگاه نهم قرار دارد.
۶ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.