برگزاری دوازدهمین نشست شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک

برگزاری دوازدهمین نشست شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک
دوازدهمین نشست شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک با رویکرد جدید تاکید بر پژوهش محوری ، صبح امروز (سه شنبه ۲ دی) در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دوازدهمین نشست شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک با حضور دکتر رضا صالحی امیری، دکتر کیکاوس سعیدی، دکتر طاهره طاهریان، دکتر رضا قراخانلو و دبیر شورا برگزار شد.
ناهید کریمی دبیر شورای پژوهش و نشر درباره این نشست گفت: از مصوبات اصلی این نشست،  نهایی کردن محورهای پژوهشی پیشنهادی کمیته و آکادمی ملی المپیک به منظور فراخوان به دانشگاه های معتبر کشور بود  که این محورها براساس نیازهای کاربردی و راهبردی کمیته و آکادمی ملی المپیک (سازمان المپیک) است.
همچنین در این نشست مقرر شد پس از تصویب نهایی هر طرح پژوهشی از محققان و دانشجویان مقطع دکتری حمایت فنی و مالی  صورت گیرد و تا نتیجه کار تحقیقی آنان در اختیار سازمان المپیک قرار گیرد.
کریمی گفت: طی دو نشست حضوری شورای پژوهش و نشر و همچنین اعلام فراخوان به کمیسیون ها و بخش های مختلف کمیته ، آکادمی ملی المپیک و فدراسیون ها  و کارشناسان ، محورهای پژوهش با تاکید بر نیازهای سازمان المپیکی استخراج و جمع بندی شد که به زودی در  سایت کمیته ملی المپیک و آکادمی بارگزاری خواهد شد .

۲ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.