رئیس آکادمی ملی المپیک؛انتخاب آکادمی ایران در لیست برترین ها اتفاق بزرگی بود

رئیس آکادمی ملی المپیک؛انتخاب آکادمی ایران در لیست برترین ها اتفاق بزرگی بود
دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک انتخاب آکادمی ملی المپیک ایران را در لیست 12 آکادمی برتر ، اتفاق بزرگی قلمداد کرد . 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک کشورمان با بیان این مطلب افزود : هفته گذشته نامه ای  از سوی آکادمی بین المللی المپیکIOA در یافت کردیم مبنی بر اینکه آکادمی ملی المپیک ایران جزء 12 آکادمی برتر از میان 149 آکادمی ملی المپیک جهان انتخاب گردیده است . 
قراخانلو ادامه داد: آکادمی ملی المپیک ایران با توجه به برنامه های منسجم و موثری که در اجرای دوره های آموزشی برای ورزشکاران ، قهرمانان داشته است و همچنین موفقیت این نهاد در ترویج ارزشهای المپیک  به عنوان اساسی ترین اصول جنبش المپیک ، از سوی آکادمی بین المللی المپیک به عنوان آکادمی برتر معرفی شده است . 
رئیس آکادمی مل یالمپیک اضافه کرد : آکادمی ملی المپیک ایران برای نخستین بار برنامه آموزش المپیک رابرای دانش آموزان و مربیان ورزشی در سراسر کشور به اجرا در آورد که طی آن نمایندگانی از سراسر استانهای ایران در این دوره آموزش دیدند تا ضمن آشنایی با بازیهای المپیک  نسبت به ترویج ارزشهای اساسی آن اقدام نمایند . 
دکتر قراخانلو با تاکید بر رسالت های اصلی آکادمی ملی المپیک در ارائه خدمات بهینه آموزشی ، فنی ، پزشکی و ... افزود : آکادمی ملی المپیک ایران با برنامه ریزی دقیقی که در تدوین و اجرای این برنامه ها داشته از سوی آکادمی بین المللی المپیک جزء دوازده آکادمی برتر دنیا معرفی شده که این اتفاق خوبی برای ورزش کشور است .  
لازم به یادآوری است سایر آکادمی های برگزیده از سوی IOA  شامل  آرژانتین ، کرواسی ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، پرتغال ، اسپانیا، نیوزیلند، کاستاریکا، استونی و لیتوانی هستند .
 
۲ دی ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.