کمپین جذب داوطلب برای هانگژو2022

کمپین جذب داوطلب برای هانگژو2022
کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو 2022 بمنظور جذب داوطلبین برای انجام این رویداد نسبت به تشکیل کمپین های داوطلبی اقدام کرده است.
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت چاینا دیلی، کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو 2022 در حال ایجاد کمپین هایی برای آماده سازی بمنظور جذب داوطلب در این رویداد است که کمتر از دو سال دیگر به برگزاری آن باقیمانده است.
اخیراً ، شهر هانگژو ، همزمان با روز جهانی داوطلب ، کمپین خدمات داوطلبانه شهر بازی های آسیایی را در فویانگ راه اندازی کرد. در طول مراسم ؛ کمیته برگزاری اتحادیه جوانان چین اولین بسته از ایستگاه داوطلبین V Stop بازیهای آسیایی را منتشر کرد. در این ایستگاهها خدمات داوطلبانه به مهمانان داخلی ، خارجی و ورزشکاران و گردشگران در طول آماده سازی و میزبانی بازی ها ارائه می شود.
55 مورد از این اماکن و ایستگاهها در نقاط اصلی حمل و نقل ، نقاط دیدنی ، موزه ها ، موسسات پزشکی ، میادین و بلوک های تجاری شهر مستقر خواهد شد. در همین روز ، منطقه فویانگ؛ هشت تیم خدمات داوطلب ایجاد نمود که مشتمل بر پشتیبانی پزشکی ، نجات اضطراری ، خدمات زبان خارجی و راهنمای تورهای شهری است. این داوطلبان عمدتا ساکنان محلی فویانگ هستند.
۱ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.