دبیر کل کمیته ملی المپیک:آموزش نیاز امروز ورزش کشور است

دبیر کل کمیته ملی المپیک:آموزش نیاز امروز ورزش کشور است
دبیرکمیته ملی المپیک ایران در مراسم اختتامیه دوره مربیگری همبستگی المپیک (سولیداریتی) اظهار داشت:‌ باوجود مدیری مقتدر در فدراسیون تیراندازی، کمیته ملی المپیک از هیچ گونه کمکی به این فدراسیون دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی "بهرام افشارزاده" افزود:‌ باوجودی که در گذشته توجه چندانی به ورزش تیراندازی در کشورمان نشده است اما خوشبختانه با حضور مدیری مقتدر و کارآمد ،‌شاهد رشد چشم گیری در این فدراسیون هستیم.
وی با بیان اینکه کمیته ملی المپیک ایران به امر آموزش در ورزش بهای فراوان می دهد و در این زمینه اقدامات متعددی در دست انجام است، اظهار داشت: در نظر داریم تنها برای ورزش تیراندازی در کشور، سالانه بیش از چهار دوره مربیگری با حضور مدرسان بین المللی برگزار کنیم.
وی افزود:‌ خوشبختانه فدراسیون تیراندازی از امکانات زیربنایی خوبی برخوردار است و کمیته ملی المپیک نیز می تواند در بخش آموزشی به این فدراسیون کمک کند.
افشارزاده با بیان اینکه رییس سازمان تربیت بدنی نیز از اقدامات صورت گرفته در فدراسیون تیراندازی خرسند شده است،  تصریح کرد‌: بدون شک با وجود سید مهدی هاشمی، ورزش تیراندازی ایران به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.
در پایان این مراسم، گواهینامه پایان دوره که به امضاء ژاگ روگ رییس کمیته بین المللی المپیک رسیده بود،‌ توسط دبیرکمیته ملی المپیک ایران به مربیان حاضر در این کلاس اهداء شد.
 
۲۲ اسفند ۱۳۸۸ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.