چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ۵ بهمن برگزار می شود

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ۵ بهمن برگزار می شود

چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با توجه به شرایط حساس کنونی بصورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار می شود اما در صورت تغییر شرایط تا زمان مجمع و مطلوب شدن اوضاع، در همان تاریخ با حضور اعضا در سالن استاد فارسی آکادمی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هفتادوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شماره ۱ کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در ابتدای جلسه رییس کمیته ملی المپیک به ارایه گزارشی از سفر خود و هیات همراه به مسقط عمان محل برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا پرداخت و به دیدارهای خود با مسولان شورای المپیک آسیا،روسای کمیته المپیک دیگر کشورها،فدراسیون های بین المللی و رایزنی‌های صورت گرفته در دیدارهای خود اشاره و بر سازنده و مفید بودن این دیدارها برای ورزش کشور تاکید نمودند.
در ادامه در خصوص برگزاری چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته تصمیم گیری و مقرر شد تا مجمع عمومی سال 99 در صورت ادامه داشتن روند فعلی بصورت وبینار در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار شود ولی اگر شرایط تا زمان مجمع بهتر شد بصورت حضوری در تاریخ تعیین شده در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.
سپس گزارش حسابرسی عملکرد مالی در سال ۹۸ بصورت مبسوط ارایه گردید که مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت در خاتمه آن،حسابرس سال ۹۹ هم تعیین گردید.
همچنین گزارش لایحه بودجه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ توسطاحمد بابایی سرپرست خزانه دار شامل منابع و مصارف ۱۴۰۰ ارایه شد که مورد توجه قرار گرفت.
شایان ذکر است گزارش شاخص های بودجه فدراسیون ها برای سال  ۱۴۰۰توسط سید عبدی افتخاری آماده بود که به دلیل کمبود وقت به جلسه بعدی موکول گردید.
دکتر نصرالله سجادی و پیمان فخری سرپرستان بازیهای المپیک توکیو و ساحلی سانیا که به همراه رییس کمیته ملی المپیک به مسقط رفته بودند در جلسه هیات اجرایی حضور داشتند.

۱ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.