تبریک مهندس علی آبادی و افشار زاده به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان

تبریک مهندس علی آبادی و افشار زاده به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل، در پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات جهانی مکزیک را به دولت ، دکتر سعید لو، مردم و جامعه ورزش کشور تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الپیک؛در پیام تبریک محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:امروزه ورزش کشور در کنار حمایت های بی شائبه دولت و سازمان برای برطرف کردن برخی کمبودها و مشکلات؛ همچنین همت و تلاش روسای فدراسیونها، مربیان،بازیکنان و پیشکسوتان می رود تا در آینده ای نزدیک پیام آور شادی در تمامی رقابتهای بین المللی باشد.
 تکواندو بعنوان رشته ای که در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک همیشه پیام آور شادی برای ملت عزیز ایران بود اینبار هم  توانست با کسب قهرمانی در مسابقات جهانی نوجوانان و همچنین سه سهمیه المپیک سنگاپور بار دیگر پرچم پر افتخار ایران عزیز را به اهتزاز در آورد.
ضمن تبریک و خسته نباشید این پیروزی برای ملت بزرگ ایران، ریاست محترم جمهوری و اعضای هیات دولت و سازمان که همیشه حامی ورزش بوده اند امید می رود تا در آینده ای نزدیک شاهد درخشش دیگر ورزشها در عرصه جهانی باشیم.
همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیلم جداگانه ای ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان در مسابقات جهانی مکزیک و کسب سه سهمیه المپیک نوجوانان  اشاره کرد:قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در مسابقات جهانی آنهم برای نخستین بار و در میان دیگر قدرتهای بزرگ جهان نشان می دهد کاروان ورزش ایران در نخستن دوره بازیهای المپیک نوجوانان سنگاپور می تواند به رغم بسیاری از کمبودها به جایگاه مناسبی دست یابد.
 این موفقیت نه فقط  مختص این رقابتها بلکه پشتوانه ای  است برای المپیک بزرگسالان در آینده، لذا ضمن تبریک این پیروزی به ریاست محترم سازمات تربیت بدنی و شخص دکتر سعید لو که با فعالیت ها و پیگیری های شبانه روزی خود مایه دلگرمی اهالی ورزش بوده اند و همچنین خسته نباشید به مسئولین فدراسیون و کادر فنی ، امید می رود تا دیگر تیم های ملی کشورمان نیز با حمایت های سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک بتوانند با چنین دستاورهایی بارها باعث به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در میادین مختلف و سربلندی ملتی بزرگ و لایق باشند.

۱۹ اسفند ۱۳۸۸ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.