درحاشیه سفررئیس کمیته ملی المپیک به مجمع عمومی شورای المپیک آسیا- عمان؛یدار جداگانه دکتر صالحی امیری با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عراق

درحاشیه سفررئیس کمیته ملی المپیک به مجمع عمومی شورای المپیک آسیا- عمان؛یدار جداگانه دکتر صالحی امیری با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عراق

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بطور جداگانه با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک عراق دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه دیدارهای رسمی دکتر صالحی امیری و مسئولین کمیته ملی المپیک با مسئولین ورزش کشورهای آسیایی در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا OCA؛ هیات ورزشی کشورمان بطور جداگانه  نشست دوستانه ای را با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک عراق برگزار کردند.
در این دیدار که دکتر سجادی، پیمان فخری و فرید فتاحیان نیز رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان را همراهی می کردند دکتر صالحی امیری بر اجرای کامل مفاد تفاهم نامه این کشور با ایران تاکید و خواستار اجرایی شدن آن شد.
دکتر صالحی امیری خطاب به عدنان دیر جواب وزیر ورزش و سلمان محمودی راد رییس کمیته المپیک این کشور اظهار داشت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده ام ما، وزارت ورزش و حتی همه فدراسیونهای ورزشیمان با تمام ظرفیت آماده ارائه کمک و همراهی به کشور دوست ‌و همسایه خود عراق هستیم و در تمامی بخش های نرم افزاری، مشاوره ای و آموزشی به محض درخواست، اقدام لازم را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد:عراق ورزشکاران خوبی دارد و حتی تعدادی از مربیان ایرانی در این کشور در رشته های مختلفی همچون کاراته مربیگری کرده اند و ما می توانیم در عرصه بین المللی همچون بازگشت این رشته به المپیک با همکاری دیگر کشورها سیاست همسویی داشته باشیم.

 

مسئولین ورزش عراق نیز ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ایران در تمامی مسایل مختلف از کشورشان خواستار تعامل و همکاری نزدیکتر نهادهای ورزشی دو کشور شدند.
رئیس کمیته ملی المپیک عراق از علاقمندی رشته های المپیکی این کشور برای برپایی اردوهای مشترک خبر داد که مورد استقبال طرف ایرانی قرار گرفت.
برپایی دیدارهای دوستانه و کلاسهای آموزشی مشترک بعد از کنترل بیماری کرونا از دیگر‌ مواردی بود که در این نشست مطرح گردید و مقرر شد تا پیگیری شود.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.