کرونا مسابقات جهانی داخل سالن دوومیدانی را هم بتعویق کشاند

کرونا مسابقات جهانی داخل سالن دوومیدانی را هم بتعویق کشاند
مسابقات جهانی داخل سالن دومیدانی برای دومین بار بدلیل پاندمی کرونا به سال 2023 معوق شد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از بی بی سی، مسابقات جهانی داخل سالن دومیدانی مقرر به برگزاری از تاریخ 19 لغایت 21 مارس سال 2021 در شهر نانجینگ چین بود که بدلیل شرایط نامطمئن پاندمی کرونا با تصمیم فدراسیون جهانی به سال 2023 موکول گردید. این رویداد پیشتر مقرر به برگزاری در تاریخ 13 لغایت 15 مارس 2020 بود که در اوج فراگیری و شیوع کرونا و نیز لغو تمامی رویدادهای بین المللی در چین به تعویق افتاد.
 این رویداد با درخواست میزبانان چینی و موافقت فدراسیون جهانی دومیدانی تغییر تاریخ داده است در حالیکه بلگراد، پایتخت صربستان بعنوان میزبان مسابقات جهانی داخل سالن در سال 2022 معرفی و انتخاب شده بود.
 موضوع لغو مجدد مسابقات داخل سالن؛ شدت و تاثیر فزاینده شیوع ویروس مهلک کرونا را بر رویدادهای ورزشی منجلمه دومیدانی نشان می دهد. فدراسیون جهانی دوومیدانی طی بیانیه ای گفته است: "با ابراز تاسف،به اطلاع می رسانیم که ما با برگزارکنندگان مسابقات داخل سالن دو و میدانی جهان در نانجینگ توافق کردیم تا این مسابقات را به مارس 2023 موکول نماییم. 
در حالی که ما در چند هفته گذشته با کمیته برگزاری و انجمن دو و میدانی چین ارتباط برقرار کرده ایم، با توجه به وضعیت جهانی فعلی، هنوز عدم اطمینان قابل توجهی در مورد وضعیت بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال 2021 وجود دارد". 
 
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.