تمرکز WKF در برگزاری مسابقات آزمایشی کاراته بمنظور ارزیابی دستورالعمل های بهداشتی

تمرکز WKF  در برگزاری  مسابقات آزمایشی کاراته بمنظور ارزیابی دستورالعمل های بهداشتی
فدراسیون جهانی کاراته درنظر دارد تا بمنظور بررسی و بازبینی دستورالعمل های بهداشتی رویدادهایی را بصورت  آزمایشی برگزار نماید. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جهانی کاراته؛ فدراسیون جهانی کاراته این هفته میزبان یک رویداد آزمایشی در لیسبون (پرتغال) است تا عملکرد دستورالعمل های کاراته در حوزه مبارزه با پاندمی کووید19 را در مسابقات بزرگ آینده تجزیه و تحلیل کند.
WKF تصمیم گرفته است تا به منظور تضمین سلامتی مسابقه دهندگان و اعضای ستاد در کلیه رویدادهای WKF و همچنین اطمینان از کاربرد صحیح دستورالعمل های کرونایی، رویداد آزمایشی WKF COVD-19 را طی آخر هفته برگزار کند.
تمام الزامات مختلف و مقررات جدیدی که می بایست در مسابقات و در نتیجه شیوع ویروس کرونا اجرا شوند ، در این رویداد مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.این مسابقه با همکاری فدراسیون کاراته پرتغال برگزار می گردد و هدف آن نشان دادن کارایی دستورالعمل های WKF COVID-19 و ساده سازی پروتکل اصلاح شده مسابقات برای به حداقل رساندن تأثیرات اپیدمی در رویدادهای بزرگترخواهد بود.
پایتخت پرتغال قرار است سال آینده میلادی محل برگزاری اولین رویداد بین المللی تقویمWKF باشد چراکه مسابقات قهرمانی لیگ برتر کاراته وان در2021  و در شهر لیسبون افتتاحیه فصل جدید این رقابت های خواهد بود.
این رویدادقرار است از 19 تا 21 فوریه 2021 در پرتغال برگزار شود.
 
۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.