خیز دوباره کوئینزلند برای المپیک 2032

خیز دوباره کوئینزلند برای المپیک 2032
کوئینزلند پس از آنکه به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا متوقف شد، رسماً پیشنهاد خود را برای بازیهای المپیک تابستانی و پارالمپیک 2032 از سر گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اینساید دگیمز، جان کوتس، نائب رئیس IOC و رئیس کمیته المپیک استرالیا، در بریزبن حضور یافت تا در کنار آناستاشیا پالاسچوک، نخست وزیر کوئینزلند و آدریان شررینر، رئیس شورای شهرداران، پیشنهاد خود را احیا نماید. پالاسچوک در ماه مه با وقوع بحران کووید-19 در سراسر جهان، وقفه ای در پیشنهاد کوئینزلند که مرکز آن بریزبن است، اعلام کرد. استرالیا برای بازی های 2032 بعنوان پیشتاز میزبانی دیده می شد و کارگروه های المپیکی آن اکنون در سال جدید دوباره فعالیت خود را از سر خواهندگرفت. جان کوتس در این باره اظهارداشت: " وقت آن است که همه بار دیگر تعهد خود را نسبت به این بازی ها تجدید کنند.

پیشنهاد ما در مقایسه با بقیه جهان یک پیشنهاد بسیار قوی است. مهمترین مورد پشتیبانی از سه سطح دولت، پشتیبانی خوب جامعه و زمان مناسب این فرصت برای برون رفت از کووید19 و ایجاد اشتغال و رشد است. این هدف خوبی است که IOC تحت تأثیر آن قرار خواهد گرفت". پالاسچوک اظهار امیدواری کرد که در مورد پیشنهاد  از جمله تأمین مالی، با نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون در جلسه کابینه ملی روز جمعه (11 دسامبر) بحث و گفتگو نماید.

۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.