برگزاری نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پارآسیایی

برگزاری نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی  و پارآسیایی
نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پارآسیایی امروز (یکشنبه 16 آذر) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست که با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، طرح های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی کشور مان و فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر عارف نیا رییس ستاد فرهنگی کاروان ایران در بازیهای  2020 به ارائه بر نامه های خود و اقدامات در دست اجرا در این زمینه پرداخت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

در ادامه این نشست که معاونین و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و داوران خبره حوزه مد و لباس کشور حضور داشتند، مسوولان  10 برند داخلی راه یافته به این مرحله به ارائه طرحهای مختلف  خود پرداختند که از سوی هیات داوران مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت.

در ادامه دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از کمیته ملی المپیک و کلیه وزارتخانه و دست اندرکان بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری این وزارتخانه عنوان داشت: این اتفاق بسیارمهمی است که از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور اعم از تولید کنندگان، طراحان و هنرمندان استفاده شد و همه به نوعی در این امر ملی مشارکت داشتند.

در ادامه دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از کمیسیون فرهنگی و تمامی عوامل زحمتکش این امر و برنامه های فرهنگی در دست اجرا و ابتکار عمل این ستاد برای طراحی لباس  کاروان ایران با مشارکت طراحان ، تولیدکنندگان و هنرمندان ایرانی عنوان داشت ما دونگاه کلی داریم یکی تصویر خوبی است که ورزشکاران عزیز ما با مدال و کسب افتخار از خود و کشور عزیزمان باقی می گذارند و تصویر دوم توجه به اخلاق، هویت و فرهنگ بزرگ میهنمان است که به نمایش می گذارند.
رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد، همه ما یک هدف داریم که همان سر بلندی ملت شریف ایران در عرصه بین المللی است.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.