پیمان فخری خبر داد؛قرارداد هاشمی و فدراسیون تیراندازی امضا شد/ سیاست کمیته ملی المپیک تنش زدایی و دوری از حاشیه است

پیمان فخری خبر داد؛قرارداد هاشمی و فدراسیون تیراندازی امضا شد/ سیاست کمیته ملی المپیک تنش زدایی و دوری از حاشیه است
طی نشستی با حضور رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طی نشستی که ظهر امروز و در محل کمیته ملی المپیک با حضور دکتر دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، حسنی خو عضو هیات رئیسه فدراسیون، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد؛ قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی پس از‌چند ماه وقفه به امضا رسید.
 
پیمان فخری در این خصوص گفت: از بدو حضور دکتر صالحی امیری در راس کمیته ملی المپیک؛ سیاست تنش زدایی و دوری از حاشیه و ایجاد تفاهم ‌و همدلی در تمامی ارکان ورزش در دستور کار کمیته قرار گرفت که اقدام چند ماهه اخیر برای رفع سوتفاهم در موضوع سرمربی تیم ملی تفنگ نیز در همین راستا پیگیری شد.
 
وی ادامه داد: طی یکی دو ماه گذشته چندین نشست و با حضور دکتر صالحی امیری، دکتر نصراله سجادی، دکتر علینژاد، خانم طاهریان و فرهادی زاد و نمایندگانی از وزارت ورزش برای حل سوتفاهم ایجاد شده در راس تیم ملی تفنگ با فدراسیون برگزار گردید که خوشبختانه امروز و در نشستی که در محل مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد این موضوع ختم بخیر گردید و قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ به امضا رسید.
 
فخری یادآور شد: جا دارد به نمایندگی از کمیته از بزرگمنشی دکتر دادگر و همچنین همراهی و مساعدت سرکار خانم هاشمی برای تصمیماتی که امروز گرفته شد تا اردوی این تیم از روز شنبه و برای حضوری قدرتمند در المپیک توکیو آغاز گردد تقدیر و تشکر کنم.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم با همراهی وزارت ورزش و فدراسیونها، کاروان ورزشی کشورمان در المپیک پیش رو به نتایجی مناسب و درخشان دست یابد.

shooting

۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.