توماس باخ، بی رقیب برای انتخابات بعدی ریاست IOC

توماس باخ، بی رقیب برای انتخابات بعدی ریاست IOC

توماس باخ، رئیس فعلی کمیته بین المللی المپیک بعنوان تک کاندیدا در انتخابات آتی IOC حضور خواهد یافت تا مقتدرانه کرسی ریاست را حفظ نماید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته بین المللی المپیک، توماس باخ، رئیس IOC که نامزدی خود برای حضور مجدد در کسری ریاست را طی نشست پیشین اعضاء کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده بود؛ هم اکنون تک کاندیدای ریاست برای انتخابات سال آینده است. بر این اساس، توماس باخ برای آخرین دور ریاست 4 ساله IOC در ماه جولای سال 2021 و طی یکصد و سی و هفتمین نشست آنلاین IOC (The Session) انتخاب می گردد تا برای 12 سال پیاپی ریاست کمیته بین المللی المپیک را عهده دار باشد.

بر اساس اعلام IOC نشست که مقرر به برگزاری در پایتخت یونان خواهد بود بدلیل شیوع و پاندمی کرونا بصورت آنلاین انجام خواهد پذیرفت. دور آخر ریاست باخ تا سال 20215 میلادی ادامه خواهد یافت تا بعنوان نهمین رئیس سکان هدایت بزرگترین نهاد ورزش جهان را بر عهده داشته باشد. توماس باخ، در خصوص حضور خود بعنوان تک کاندیدای ریاست اظهارداشت: "من احساس افتخار و فروتنی این واقعیت را دارم که هیچ نامزد دیگری وجود ندارد. من با بیشترین توان به جنبش المپیک خدمت خواهم کرد و سعی خواهم کرد رئیس تمام اعضای IOC و کل جنبش المپیک باشم". گفتنی است طی آخرین مهلت اعلام شده برای ثبت نام در کرسی ریاست IOC هیچکس بجز توماس باخ اعلام کاندیداتوری رسمی نکرد.

۱۲ آذر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.