شرط بیمه سلامت برای بازدیدکنندگان المپیکی

شرط بیمه سلامت برای بازدیدکنندگان المپیکی
دولت ژاپن طی اقدامی شرط دارابودن بیمه سلامت خصوصی Private Healthcare Insurance را برای بازدیدکنندگان از بازی های المپیک در سال آینده در دستور کار قرارداده است. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز؛ این پیشنهاد که از سوی حز لیبرال دموکرات ژاپن ارائه شده است توسط دولت در دست بررسی است و در صورت تصویب و اجرا؛ بازدیدکنندگان از بازی های المپیک را ملزم به داشتن بیمه سلامت و تست منفی کووید19 خواهد کرد. همچنین، افراد ملزم خواهند بود تا گزارش پزشکی از روند سلامت و وضعیت جسمانی خود را نیز ارائه نمایند. موضوع بیمه سلامت خصوصی در حالی مطرح شده است که تحت شرایط فعلی هزینه معاینه و معالجه مسافران خارجی بر دوش دولت ژاپن سنگینی می کند و نمونه بارز آن مسافرین و خدمه کشتی تفریحی دایموند پرینسس بود که با 700 نمونه مثبت کووید 19 شرایط وخیمی را برای بیمارستانهای ژاپن در ابتدای پاندمی کرونا ایجاد کرد.
اکنون با چراغ سبز IOC و تمایل میزبانان ژاپنی برای حضور تماشاگران در بازی ها؛ باید برخی از قوانین و مقررات به روزرسانی و همگام با اقدامات مقابله ای با کرونا شرایط مطلوبی برای برگزاری المپیک با تماشاگر فراهم گردد. 
 
۱۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.