تجدید میثاق IOC و Airbnb

تجدید میثاق IOC و Airbnb
کمیته بین المللی المپیک و اسپانسر اقامتی خود، کمپانی Airbnb یکسال همکاری مشترک خود را گرامی داشتند. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهه نقل از  IOC؛ با گذشت بیش از یکسال از آغاز تعامل کمیته بین المللی المپیک و کمپانی ایر بی ان بی که در زمینه فراهم نمودن مراکز اقامتی بصورت اینترنتی فعالیت دارد؛ بر ماهیت و هویت قرارداد جدید این دو نهاد تاکید شد. "جایزه معاملات سال “The Deal of the Year Awardماهیت ابتکاریاین مشارکت را که قبلاً شاهد راه اندازی صدها تجربه آنلاین المپیک و پارالمپیک در بستر Airbnb بوده به رسمیت شناخته ویک جشنواره مجازی پنج روزه در ماه جولایبرای به اشتراک گذاشتن روحیه بازی های المپیک و پارالمپیک با هواداران در سراسر جهاندر این زمینه نیز برگزار گردیده است.
الکس کوولسون، مدیرعامل گروه صنعت ورزش در این خصوص اظهارداشت: "مشارکت IOC و Airbnb به دنبال یک فرآیند سختگیرانه که با نامزدی در سطح صنایع آغاز شد، به برتری رسیدکه پیرو آنیک کمیته راهبری انحصاریبمنظور تبادل نظر در مورد نامزدها و توافق بر سر لیست کوتاه برندگان تشکیل جلسه داد".
وی با تاکید بر خروجی مثبت تعامل دونهاد در سطح عالی خاطرنشان ساخت: "کمیته راهبری و قضات اینتوافق را به دلیل نوآوری و رویکردمتفاوت در ایجاد شکل جدیدی از مشارکت که موجب ایجاد ارزش برای همه افراد درگیر شود، مورد تقدیر قرارداده اند".
گفتنی است؛ Airbnb در 18 نوامبر 2019 با آغاز یک مشارکت 9 ساله و پنج بازی که به نفع شهرهای میزبانتماشاگران المپیک و ورزشکاران بود ، به یک شریک جهانی المپیک تبدیل شد.این توافق نامه مطابق با دستور کار بازی های المپیک توکیو2020 Tokyo2020 Agenda، نقشه راهبردیIOC برای آینده و مأموریتAirbnb برای ارتقا، سفرهای پایدار، از اهداف پایداری جنبش المپیک پشتیبانی می کند.
 
۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.