تشکیل کارگروه مقابله با کرونا توسط پکن 2022

تشکیل کارگروه مقابله با کرونا توسط پکن 2022
کمیته برگزاری بازی های زمستانی پکن2022 از تشکیل کارگروه ویژه ای برای مقابله با کرونا تحت عنوان "اقدامات مقابله ای با کووید 19 COVI19-Countermeasure Working Group" خبرداد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از به دور حلقه ها، پس از نشست کمیته برگزاری بازی های زمستانی پکن 2022 با مسئولین کمیته بین المللی المپیک و پارالمپیک مقرر شد تا تشکیلاتی جهت بررسی و تدوین اقدامات ضدکرونایی در کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی راه اندازی شود. طی این نشست بر ملاحظه دقیق و بکارگیری تجربیات کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو2020 در زمینه مقابله با کرونا و تدوین سازوکار لازم تاکید شد. بنا بر گزارش پکن 2022 علیرغم پاندمی گسترده کرونا و شیوع اولیه این بیماری مهلک در کشور چین، مراحل برگزاری، ساخت اماکن و تامین زیرساختهای بازی های زمستانی در سال 2022 با سرعت و دقت بالایی در حال انجام و با بازدیدهای میدانی فدراسیونهای بین المللی مرتبط با ورزشهای زمستانی نظیر اسکی، لوژسواری، کرلینگ و اسکیت توام بوده است.
خوان آنتونیو سامارانش، رئیس کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک زمستانی پکن2022 در این خصوص اظهارداشت: "روزهای اخیر بسیار مثمر ثمر بود زیرا ما آماده می شویم تا وارد مرحله حساس بازیهای زمستانی المپیک و پارالمپیک پکن 2022 شویم. با توجه به اینکه اماکن مسابقات تا پایان امسال به اتمام می رسند و برنامه هایی برای توسعه فعالیتهای One Year to Go وجود دارد ، هیجان واقعی شروع خواهد شد. با ادعان به دشواری های سالجاری، پیشرفت های پکن 2022 قابل توجه بوده است و این امر از طریق بازخورد مثبت چندین فدراسیون بین المللی که در هفته های اخیر از پکن بازدید کرده اند ، منعکس شده است". 
 
۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.