دوبی آماده میزبانی کمپ های تمرینی پیش از المپیک

دوبی آماده میزبانی کمپ های تمرینی پیش از المپیک
شورای ورزش شهر دوبی Dubai Sport Council اعلام کرده است که آماده برگزاری کمپ های آماده سازی و تمرینی تیمهای مختلف ورزشی برای توکیو2020 خواهد بود. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  گالف نیوز، شهر دوبی با برخورداری از زیرساختهای صنعتی و ورزشی روز دنیا درصدد است تا با بهره مندی از شرایط اقلیمی مشابه با توکیو نسبت به میزبانی کمپ های تمرینی و برگزاری ادوار آماده سازی تیمهای مختلف در رشته های مختلف اقدام نماید.
 شورای ورزش دوبی در همین راستا مذاکراتی با برخی فدراسیونهای بین المللی و کمیته های ملی المپیک داشته و زمینه اسکان تا صدور روادید و هرگونه تعامل لازم را برای مخاطبین خود فراهم نموده است. شورای ورزش دوبی استفاده از مجموعه لوکس و به روز خود نظیر مجموعه ورزشی حمدان و نادالشبا را نیز در پکیج خود قرارداده است.
 شهر دوبی پیشتر مسابقات و رویدادهای بزرگی نظیر، مسابقات جهانی شنا در سال 2010، مسابقات جهانی زیر 17 سال بسکتبال فیبا در سال 2014 و مسابقات جهانی زیر 23 والیبال مردان جهان را در کارنامه میزبانی های خود ثبت کرده است. شورای ورزش دوبی از رعایت و اعمال پروتکل های بهداشتی دقیق و منظم در برنامه های خود نیز خبرداده است. 
 
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.