باخ و قول مشارکت در تامین هزینه های واکسن کرونا

باخ و قول مشارکت در تامین هزینه های واکسن کرونا
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک از مشارکت و تعهد IOC در تامین بخشی از مبالغ واکسن کووید19 خبرداد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، توماس باخ خاطرنشان ساخت هواداران در توکیو 2020 احتمالاً برای محافظت از مردم ژاپن به واکسیناسیون احتیاج دارند اما موضوع ورود بازدیدکنندگان خارجی با این شرط به کشور میزبان المپیک و پارالمپیک را رد کرد.
باخ همچنین تاکید کرد که IOC احساس بهتر و مطئمن تری در خصوص حضور تماشاگران در بازی های المپیک دارد. هفته گذشته با خبر تاثیرگذاری 90 درصدی واکسنهای آمریکایی فایزر و بایون تک بحث حضور تماشاگران و برگزاری بازی های المپیک قوت گرفته بود. رئیس IOC با تاکید بر اهمیت تولید واکسن و تلقیح آن به ورزشکاران و شرکت کنندگان عنوان کرد که تلاش کمیته بین المللی المپیک و رایزنی با سازمان بهداشت جهانی و کمپانی های معتبر برای دستیابی به واکسن موثر ادامه دارد اما این نهاد بین المللی با اولویت نیازمندان واقعی به واکسن حرکتی خارج از صف نخواهد کرد.
توماس باخ توضیح داد: "به منظور محافظت از مردم ژاپن و احترام به مردم ژاپن ، IOC تلاش زیادی را انجام خواهد داد تا آنجا که ممکن است (افراد) - شرکت کنندگان و بازدید کنندگان المپیک اگر واکسن واکسن تولید شده باشد با واکسن حضور یابند". 
 
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.