گیلان در انتظار 4 خانه کشتی در آینده ای نزدیک

گیلان در انتظار 4 خانه کشتی در آینده ای نزدیک
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امیر رضی زاده رئیس هیأت کشتی گفت:یکی از کمبودهای ما فقدان خانه‌های کشتی و سالن‌های استاندارد و قابل قبول برای رشد و اعتلای کشتی استان بود. به همین دلیل با همفکری و حمایت دوستان و برخی پیشکسوتان استان وارد گود شدیم تا بتوانیم این کاستی را تا حد امکان برطرف کنیم.
وی ادامه داد: در گام نخست عملیات احداث خانه کشتی در بندر انزلی را در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر استارت زدیم که امیدوارم این مجموعه در ایام دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری برسد. ضمن اینکه عملیات احداث خانه کشتی شهر رشت نیز که سال‌ها قبل به دلیل بارش برف دچار آسیب جدی شده بود با حمایت مسئولان ورزشی استان، در دستور کار قرار گرفت و  سالن دیگری هم که در رشت در اختیار اداره ورزش و جوانان بود از دیگر اماکنی است که به برنامه‌های ما اضافه شده تا این سالن هم به باشگاه مجهزی ویژه کشتی تبدیل شود. ما در نظر داریم این سالن را به پایگاه قهرمانی تبدیل کنیم که در کنار این اقدامات به تهیه و تحویل چندین تخته تشک کشتی به سالن‌ها هم پرداختیم که امیدوارم این روند با حمایت و کمک دوستان و مسئولان استان ادامه یابد.
وی  به احداث خانه کشتی بندر کیاشهر هم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های رئیس فدراسیون کشتی در خصوص ارزیابی استان‌ها از نظر اجرای اهداف رشد و توسعه کشتی، ما به نقاط مختلف استان توجه کافی داریم. به عنوان مثال در بندر کیاشهر با کمک خیرین منطقه توانستیم زمینی به مساحت ۸۰۰ متر را در اختیار بگیریم تا بزودی خانه کشتی کیاشهر هم با همت و حمایت اهالی این منطقه احداث شود.
 
۲۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.