تایید کاندیداهای ریاست آیبا توسط کمیته انتخابات

تایید کاندیداهای ریاست آیبا توسط کمیته انتخابات
کمیته انتخابات فدراسیون بین المللی بوکس اسامی 7 کاندیدای حاضر برای کسب کرسی ریاست آیبا را تایید و منتشر کرد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از باکسینگ نیوز، نشست انتخاباتی فدراسیون بین المللی بوکس، آیبا با حضور نمایندگان مجمع و اعضاء مورخ 12 لغایت 13 دسامبر سالجاری میلادی برگزار می گردد. طی این نشست اعضاء مجمع رئیس آینده این نهاد بین المللی را که بشدت با موجی از ابهامات مدیریتی و ساختاری روبروست، انتخاب خواهند کرد.
گفتنی است، محمد مستحسنه، رئیس کنفدراسیون بوکس آفریقا و رئیس موقت آیبا نیز در لحظات آخر حضور خود را بعنوان کاندیدای ریاست اعلام کرده است. کمیته انتخابات آیبا اعلام کرده است: "درطیدوره 3 تا 11 نوامبر 2020 وازطریق ارتباطات الکترونیکی،کمیته انتخابات، نامزدهاوبرنامه های دریافت شده برای سمت رئیسAIBAرابررسی کرد،تحقیقات لازم راانجام دادومطابق بااساسنامه وآیین نامه آیباوهمچنین رویه های انتخاب اتی در این فدراسیون؛ همانطورکه درذیل بندها و مفادانتخابات ریاست تعیین شدهاست،در 30 سپتامبرسال 2020 توسط کمیته اجرایی مورد تصویب قرارداد".
گفتنی است، بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی بوکس تنها 143 عضو از 200 عضو رسمی این نهاد می توانند در انتخابات حضور یافته و حق رای داشته باشند. 57 عضور دیگر بدلایل مختلف قادر به اعلام رای نخواهند بود که از دلایل اصلی آن عدم پرداخت حقوق عضویت و تعامل با آیبا عنوان شده است. 
 
۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.