دیدار کادر فنی تیم ملی وزنه برداری با افشارزاده

دیدار کادر فنی تیم ملی وزنه برداری با افشارزاده
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان ضمن دیدار با افشارزاده کاپ قهرمانی مسابقات آسیایی قزاقستان را به وی تحویل دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حسین رضازاده مدیر تیمهای ملی بهمراه بهمن زارع مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان روز گذشته با حضور در کمیته ملی المپیک با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته و رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان دیدار و گفتگو کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار رضازاده و زارع ضمن ارائه گزارشی از مسابقات آسیایی قزاقستان و عملکرد مثبت تک تک ملی پوشان از حمایتها و پشتیبانی ویژه افشارزاده تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه این دیدار کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برنامه های آماده سازی این رده سنی را برای حضور در رقابتهای جهانی کره(کسب سهمیه المپیک 2012 لندن) و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی ارائه دادند که مورد قبول رئیس فدراسیون قرار گرفت.
افشارزاده نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که برنامه های زیر بنایی و هدفمند فدراسیون طی سه سال گذشته امروز به بار نشسته و شاهد آن هستیم که پس از ده سال (1999) مجددا تیم ملی بزرگسالان ایران بر سکوی نخست آسیا می ایستد.
وی ادامه داد: وزنه برداری با کار و فعالیتی شبانه روزی امروز به جایگاهی رسیده که تیمهایی مثل قزاقستان و چین را پشت سر گذاشته و مقتدرانه بر بام آسیا می ایسند. این موضوع فقط به رده سنی بزرگسالان ختم نمی شود ما در نوجوانان و جوانان نیز قهرمانی مطلق خود را طی دو سه سال اخیر به اثبات رسانده ایم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در پایان گفت: وزنه برداری از گذشته های دور برای ایران زمین افتخارآور بوده و به همین دلیل نیز همیشه مورد حمایت بوده است.خود من به شخصه از هیچ تلاشی برای موفقیت روز افزون این رشته دریغ نخواهم کرد و مطمئن باشید که سازمان و کمیته ملی المپیک نیز با علم بر پتانسیل و توانایی موجود در این رشته هیچ گاه شما را تنها نخواهند گذاشت.
گفتنی است، در پایان این دیدار رضازاده کاپ قهرمانی رقابتهای آسیایی قزاقستان را به افشارزاده تحویل داد.
لازم به ذکر است، در طی حضور افشارزاده در راس فدراسیون وزنه برداری تیم ملی جوانان کشورمان توانست برای اولین بار در تاریخ این رشته بر سکوی سوم جهان (مسابقات جهانی 2008 کلمبیا) بایستد و تیمهای نوجوانان و جوانان با کسب 33 مدال طلا سکوی قهرمانی آسیا(رقابتهای آسیایی اردن) را ازآن خود کنند. ضمنا تیم بزرگسالانمان نیز پس از 10 سال توانستند هفته گذشته عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورند.

 

۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.