برگزاری کارگاه آموزش محیط ‌زیست و ورزش ویژه مربیان کونگ‌فو

برگزاری کارگاه آموزش محیط ‌زیست و ورزش ویژه مربیان کونگ‌فو
کارگاه آموزش محیط ‌زیست و توسعه پایدار در ورزش ویژه مربیان کونگ‌فو و هنرهای رزمی سراسر کشور بنابر درخواست رسمی فدراسیون کونگ فو و با همکاری کمیسیون محیط ‌زیست و ورزش کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کارگاه آموزش محیط ‌زیست و ورزش با استقبال بیش از 40 نفر از مربیان ارشد فدراسیون کونگ‌فو به مناسبت روز جهانی زیستگاه‌ها (5 اکتبر) و در هفته تربیت‌بدنی به‌صورت آنلاین برگزار شد.
در این کارگاه که تدریس آن بر عهده دکتر مهدی امیدی جعفری بود، مباحثی همچون  ملاحظات و رویکردهای زیست‌محیطی در ورزش، خلاصه تاریخچه فعالیت‌های زیست‌محیطی در المپیک‌های تابستانی و زمستانی، بایدها و نبایدهای ورزش سبز، گونه‌های تحت پوشش فدراسیون‌های ورزشی، سفیران ورزش و محیط‌زیست، امور داوطلبین و... مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در این برنامه، مقرر شد آموزش‌های محیط ‌زیست مجدداً به‌صورت کارگاه یا دوره‌های یک‌روزه برای مربیان فدراسیون کونگ‌فو برگزار شود تا بتوانند استفاده بهتری از مباحث آن داشته باشند.
لازم به ذکر است این کارگاه معادل 15 امتیاز بازآموزی برای شرکت‌کنندگان داشته و از این پس کلیه مربیان ملزم به گذراندن کارگاه مبانی محیط زیست در ورزش به عنوان یکی از دروس مربیگری تئوری خواهند بود.

۱۴ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.