تولیدکنندگان غذای حلال سرگردان در معمای توکیو2020

تولیدکنندگان غذای حلال سرگردان در معمای توکیو2020

بنا بر اعلام برخی از تولیدکنندگان غذای حلال در ژاپن؛ احتمال حضور این صنف درتوکیو2020 بدلیل ممانعت از حضور تماشاگران در هاله ای از ابهام قرارگرفته است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از رسانه مالزیان رزرو، احمد حسینی حسن، مدیر غذهای تولیدی و طعم دهنده حلال مستقر در کشور مالزی، حضور اصناف مرتبط در بازی های توکیو2020 را موضوعی نامعلوم عنوان کرده است. این موسسه تولیدی و فراوری غذاهای حلال بر اساس قرارداد خود با توکیو2020 می بایست در دهکده ورزشکاران و اماکن ورزشی بازی های المپیک غذاها و نوشیدنی های حلال را برای ورزشکاران و هیات های اعزامی از کشورهای مسلمان سرو نمایند.

این در حالیست که احمد حسینی حسن از آینده ی نامشخص این کمپانی و تعاملی نامعلوم با توکیو2020 بدلیل احتمال برگزاری بازی ها پشت دربهای بسته خبرداده است. بخش تغذیه و نوشیدنی از جمله حوزه های مورد توجه IOC برای کاهش هزینه های برگزاری نیز عنوان شده است. از سوی دیگر، میزبانان ژاپنی تاکید کرده اند که در تصمیم گیری های آتی خود موضوع حضور تماشاگران را در دستورکار قرارداده اند.احمد حسینی، مدیر تولیدی غذاهای حلال در مالزی گفته است که درحال حاضرهیچ امیدی به توکیو2020 نیست زیراهنوزهیچ آمارتخمینی ازبازیهاوجود ندارد.

۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.