مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر اثر کرونا درگذشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر اثر کرونا درگذشت

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به دلیل ابتلا به کرونا صبح روز شنبه در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمدپور از حدود یک هفته قبل مبتلا به کرونا بود،به بخش وِیژه بیماران کرونایی منتقل شد و صبح روز گذشته  چهره از این جهان خاکی بر کشید.
محمدپور متولد ۱۳۴۷ در شهرستان سلماس و در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.
مدیرکل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز و دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی کشور بود.
ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرای جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه نویس رضوی از دیگر سوابق وی بود.
وی همچنین مولف ۲ جلدکتاب "سیری در مفاهیم و کلید واژه های فرهنگ و هنر" و "کنکاشی پیرامون عزت نفس" بود و فعالیت های فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در کارنامه خود دارد.
محمد محمدپور از سال ۱۳۹۵ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بود.


۱۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۷:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.