تمجید توماس باخ از برگزاری پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی کاراته

تمجید توماس باخ از برگزاری پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی کاراته
توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک از اقدام اخیر فدراسیون جهانی کاراته در پنجاهمین سالگرد تاسیس این نهاد بین المللی تمجید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید دگیمز؛ توماس باخ برگزاری جشن سالگرد پنجاهمین سال تاسیس WKF را با حضور این رشته در بازی های المپیک بسیار با معنا و مفهوم قلمداد کرد. توماس باخ طی پیامی به فدراسیون جهانی کاراته اظهار داشت :" بازی های المپیک 2020 توکیو در سال آینده حتی فرصتی مهمتر برای برجسته سازی 50 سالگی شما و تجلیل از قدرت این ورزش در خانه کاراته در نیپون بودوکانِ تاریخی خواهد بود. می خواهم از طرف جنبش المپیک با رسیدن به این مرحله مهم صمیمانه تبریک بگویم.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر نقش ورزش در مبارزه با کرونا ادامه داد: "شما می توانید با افتخار به یک دوره رشد فوق العاده و پیشرفت کاراته در جهان نگاه کنید. همکاری نزدیک IOC با WKF از رشد و تقویت برخوردار است. همانطور که با وضعیت بی سابقه ای که اکنون جهان با بحران جهانی ویروس کرونا روبرو است ، مشاهده کردیم ، ما همیشه با هم قوی تر هستیم. کمیته بین المللی المپیک از داشتن شرکای قابل اعتماد مانند WKF در کنار ما برخوردار است زیرا ما نقش ورزش را به عنوان یک عامل اساسی در مبارزه با همه گیری و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از راه حل بهبود بحران تقویت می کنیم".
 

۳۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.