صعود مقتدرانه "زهرا رجبی" به مرحله حذفی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان

صعود مقتدرانه "زهرا رجبی" به مرحله حذفی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان

پس از پیروزی یکطرفه تیم ملی دارت آقایان و بانوان کشورمان مقابل هند، "زهرا رجبی" قهرمان دارت ایران به عنوان صدرنشین گروه 2 به مرحله حذفی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان راه یافت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، تیم ملی دارت کشورمان در پنجمین و آخرین بازی مرحله گروهی رقابتهای دارت مجازی قهرمانی جهان و در گروه 2 مقابل تیم ملی هند صف آرایی کرد و صاحب 7 پیروزی و یک باخت شد.
در بخش بانوان "زهرا رجبی" قهرمان دارت ایران در سال 98 و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 برابر دو نماینده هند به دو پیروزی الهام بخش دست یافت و در مجموع رقابتهای گروهی با کسب 10 برد و یک باخت به عنوان صدرنشین گروه 2 با اقتدار به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.
"مهشاد عوض زاده" دیگر ملی پوش کشورمان در بخش بانوان و دارنده نشان طلای دوبل مسابقات جهانی 2017 کوبه ژاپن هم با 2 برد متوالی برابر دارترهای هند در مجموع صاحب 8 برد و 3 باخت شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت تا برای صعود به مرحه حذفی منتظر مسابقه تیمهای هند و اسلواکی باشد.
اما در بخش مردان علی عزیزی با وجود 2 برد و جواد بیات با یک برد و یک شکست نتوانستند در جمع 4 نفر برتر جدول قرار بگیرند و از راهیابی به دور حذفی بازماندند، این دو ملی پوش کشورمان در این مسابقات هرکدام از 11 بازی صاحب 6 برد و 5 باخت شدند.
گفتنی است مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور192 دارتر در قالب 47 کشور و در 8 گروه برگزار می شود که از هر گروه 4 نفر برتر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه خواهند یافت
تیم ملی چهار نفره دارت کشورمان در گروه 2 این رقابتها با تیمهای پاکستان،آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه بود.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.