قوت قلب باخ به سرپرستان کاروان ها

قوت قلب باخ به سرپرستان کاروان ها

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک به سرپرستان کاروان های ورزشی در بازی های المپیک امید داد که ورزشکارانشان می توانند به رویای خود برای حضور در بازی ها دست یابند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از توکیودیلی، توماس باخ با ارسال یک پیام ویدیویی برای وبینار سرپرستان کاروان های ورزشی در توکیو2020 اظهار داشت که IOC با سرعت تمام در تلاش است تا بازی های المپیک متناسب با جهان پساکرونا برگزار گردد.
 علاوه بر اظهارات رئیس کمیته بین المللی المپیک، مسئولین ارشد IOC و مسئولین کمیته برگزاری مبنی بر برگزاری قطعی رویداد المپیک؛ پیام باخ به سرپرستان کاروانها بارقه ای از امید و قوت قلبی بیشتر برای تیمهای حاضر در توکیو2020 محسوب می شود. توماس باخ با تاکید بر اتخاذ تصمیمات و انجام اقدامات ضدکرونایی توسط میزبانان ژاپنی؛ مجموعه تلاشها را نشان دهنده آمادگی توکیو برای یک المپیک ایمن علیرغم وجود هر شرایطی در 2021 دانست.
 رئیس IOC خطاب به سرپرستان کاروانها اظهارداشت : "اطمینان داشته باشید که ما بر تدوین و توسعه بسته ای از اقدامات مقابله ای با کرونا برای هر سناریوی ممکن متمرکز هستیم". پیش از آغاز وبینار فوق؛ یوشیرو موری، رئیس کمیته برگزاری توکیو2020 نیز توضیحاتی در خصوص اقدامات ساده سازی برگزاری بازی های المپیک و جنبه های مختلف آن بصورت آنلاین ارائه کرد.

۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.