اعلام آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست IOC

اعلام آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست IOC

کمیته بین المللی المپیک 30 نوامبر سالجاری میلادی را آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست IOC اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از دیلی میل؛ انتخابات ریاست کمیته بین المللی المپیک طی نشست 137 این نهاد مورخ 10 لغایت 12 مارس سال آینده برگزار خواهد شد. بر اساس آخرین تصمیم هیات اجرایی IOC تاریخ 30 نوامبر بعنوان آخرین مهلت ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست اعلام گردیده است که زودتر از مهلت مقرر در سایر انتخابات های IOC نیز به شمار می رود.
بنا بر مقررات، ثبت نام از کاندیداهای ریاست می بایست 3 ماه پیش از آغاز نشست  کمیته بین المللی المپیک (the Session) صورت پذیرد. توماس باخ، رئیس فعلی کمیته بین المللی المپیک در آخرین نشست IOC آمادگی و حضور خود برای انتخابات آتی را رسما اعلام کرد و بر اساس گمانه زنی ها وی با احتمال بالایی گزینه نخست کسب مجدد کرسی ریاست خواهد بود.
 هیات اجرایی اعلام کرده است که فرد منتخب برای کرسی ریاست IOC از تاریخ 9 آگوست سال آینده یعنی 1 روز پس از اتمام بازی های المپیک مسئولیت خود را رسما بر عهده خواهد گرفت. نشست IOC در یونان و بصورت حضوری برگزار خواهد شد اما بدلیل شرایط پاندمی کرونا و عدم وجود پیش بینی دقیق برای انجام انتخابات بصورت حضوری؛ برگزاری آنلاین انتخابات و نشست نیز در دستور کار قرارداد.

۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.