سلطانی فر: ورزش موثرترین و سالم‌ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت است

سلطانی فر: ورزش موثرترین و سالم‌ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت است
وزیر ورزش و جوانان گفت: سال های اخیر دستاوردهای خوبی در رویدادهای مهم بین‌المللی داشتیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس پنج چهره ماندگار ورزش ایران در  کمیته ملی المپیک گفت: دستاوردهای خوبی درخلال سال های اخیر همانند پیروزی های چشمگیر در رویدادهای مهم بین‌المللی مثل جام جهانی 2018، پیروزی‌های قابل توجه در بازی‌های آسیایی جاکارتا  که منجر به کسب بیشترین مدال  پس از انقلاب شد  و موفقیت در اکثر رشته‌ها از جمله وزنه‌برداری، کاراته، بوکس، بسکتبال، والیبال، کبدی و تکواندو داشتیم که همگی به دلیل حمایت‌های دولت در شرایط سخت کسب شده است .
وی گفت  با تامین منابع مالی توانستیم در راستای حفظ وحدت ملی  و رسیدن به پیروزی های ارزشمند قدم برداریم.
سلطانی فر ادامه داد: ورزش امروز موثرترین، ارزان ترین و سالم ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت مردم است و در برهه زمانی کنونی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم برگزاری برخی مسابقات مثل لیگ قهرمانان و موفقیت‌ در آن  باعث شده شور و نشاط و شعف در خانواده ها حفظ و گسترش یابد، امیدوارم امروز هم نماینده فوتبال کشورمان  بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.
سلطانی فر ضمن اشاره به وضعیت مالی کشور گفت: به خاطر قیمت ارز، ورزش هم نمی‌تواند از ارز دولتی استفاده کند. مطمئن هستیم در ادامه عمر این دولت از حمایت‌های دولت برخوردار خواهیم بود. ما سال حساسی داریم. قرار بود المپیک مرداد  امسال باشد که به تعویق افتاد. ورزشکاران ما در آمادگی بودند و با پیش‌بینی‌هایی که در ستاد داشتیم، حتما سهمیه‌ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا می‌کرد. این تاخیر مشکلاتی برای همه کشورها از جمله ایران به وجود می‌آورد. نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود اما امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.
وی تاکید کرد: اساس موفقیت‌های ورزش مرهون تلاش همه فعالان عرصه ورزش، روسای فدراسیون‌ها، مدیران استان‌ها، کمیته المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران و همه بوده است به ویژه وحدتی که امروزه بین وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد. برای این مراسم و موزه خیلی‌ها زحمت کشیدند اما کار اصلی را آقای صالحی‌امیری انجام داد. خیلی‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند اما با محوریت صالحی‌امیری طرح اجرایی شده است.امروز مدال‌ها ، کاپ ها و یادمان ها از درون خانه‌ها و فدراسیون‌ها به موزه آمده است.
وی با بیان اینکه ورزشکاران کشور در راستای جذب سهمیه المپیک از آمادگی خوبی برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: سهمیه های خوبی گرفته بودیم و با وحدت وزارت ورزش، کمیته المپیک و پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی قطعا سهمیه هایمان افزایش می یافت اما در حال حاضر با بلاتکلیفی المپیک همراه شده ایم ولی امیدوار هستیم المپیک برگزار شود و بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم.
وزیر ورزش همچنین خاطرنشان کرد: یکی از دو سالن بزرگ ما در مجموعه آزادی با تصمیم رییس فدراسیون کشتی به نام شهید ابراهیم هادی نام گذاری شده است.
۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.