افزایش ظرفیت کمی تیمها در مسابقات جهانی هندبال

افزایش ظرفیت کمی تیمها در مسابقات جهانی هندبال

فدراسیون بین المللی هندبال تصمیم دارد تا تعداد نفرات حاضر در تیمهای شرکت کننده در مسابقات را بدلیل شرایط کرونا و احتمال نیاز تیمها به نفرات و بازیکنان بیشتر افزایش دهد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون بین المللی هندبال؛ فدراسیون بین المللی هندبال IHF پس از اخذ نظرات متخصصین و مشاورین پزشکی خود ظرفیت تیمهای ملی حاضر در مسابقات جهانی آقایان را از 18 به 20 بازیکن افزایش داده است.
 دلیل این تصمیم شرایط پاندمی کرونا، احتمال ابتلای بازیکنان و نیاز به جایگزینی سریع نفرات عنوان شده است. همچنین، بدلیل کاهش میزان جلسات تمرینی و آمادگی بازیکنان، با درنظرگرفتن احتمال آسیب دیدگی؛ این تصمیم می تواند شرایط بهتری برای تیمهای حاضر در مسابقات فراهم نماید. در لیست نهایی گزارش بازی 16 بازیکن ذکر خواهند شد و بر اساس اعلام IHF هزینه افزوده شدن 4 نفر اضافه توسط فدراسیون بین المللی پرداخت می گردد. همچنین، تعداد تعویض هایهر تیم از 3 به 5 نیز افزایش یافته است. بنا بر اعلام فدراسیون بین المللی هندبال؛ این تصمیم ضامن افزایش اقدامات سلامتی برای همه تیمها و نیز انجام تعویض های آسانتر خواهد بود. کارگروه تخصصی پزشکی IHF مسئولیت بررسی و تضمین شرایط ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در مسابقات جهانی سال 2021 در مصر را برعهده دارد.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.