مهدی زاده:خوشحالم مبارزه من یکی از بهترین مسابقات 10 سال اخیر بود

مهدی زاده:خوشحالم مبارزه من یکی از بهترین مسابقات 10 سال اخیر بود

دارنده دو مدال طلا و یک برنز انفرادی جهان گفت: با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات 10 سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته امیر مهدی زاده اظهار داشت: خیلی خوشحالم که طی روزهای گذشته مبارزه فینال من در رقابتهای جهانی 2012 را به عنوان یکی از بهترین مسابقات 10 سال اخیر کاراته جهان انتخاب شده است.
وی افزود: مسابقات جهانی سال 2012 نخستین تجربه من در مسابقات جهانی کاراته بود که لطف خدا، راهنمایی مربیان و تلاش خودم توانستم عنوان قهرمانی را رقابت ها را بدست آورم. در فینال این مسابقات به مصاف حریفی از برزیل رفتم که در آن زمان دارنده یک طلا و یک برنز جهانی بود و برای دفاع از عنوان قهرمانیش به روی تاتامی آمده بود. با تمام این تفاسیر مبارزه خوبی در دیدار فینال داشتم و به مدال با ارزش طلا دست یافتم.
دارنده دو مدال طلا و یک برنز انفرادی جهان ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون جهانی 18 مهرماه مسابقه من زیر نظر کارشناسان فدراسیون جهانی آنالیز میشود و فیلم آن در سایت فدراسیون جهانی قرار میگیرد. خدا را شکر میکنم که با انتخاب مسابقه من به عنوان یکی از بهترین مسابقات در 10 سال اخیر کاراته جهان، بار دیگر قدرت کاراته ایران در جهان به اثبات رسید.
مهدی زاده در پایان تصریح کرد: این روزها تمام تلاش من کسب آمادگی و حضور روی تاتامی انتخابی المپیک با آمادگی کامل است. خیلی امیدوارم که در مرحله نهایی رقابت های انتخابی سهمیه المپیک را کسب کنم و در توکیو نیز خوش رنگ ترین مدال را برای ورزش ایران به ارمغان آورم.
لازم به یادآوری است که چند روز قبل با انتخاب فدراسیون جهانی کاراته، مبارزه امیر مهدی‌زاده در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان یکی از برترین و جذاب‌ترین رقابت یک دهه اخیر برگزیده شد.
فدراسیون جهانی که طی روزهای گذشته با هدف مروری بر برترین رقابت‌های جهان در یک دهه گذشته باز نشر رقابت‌های برگزیده را از پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۰ آغاز نموده، در دومین دوره رقابت‌های جهانی یک دهه اخیر که به میزبانی فرانسه در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، مبارزه امیر مهدی‌زاده قهرمان ایران و بروس داگلاس از برزیل در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم را به‌عنوان یکی از ۶ رقابت برتر معرفی کرد.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.