کارگاه آموزشی آشنایی با کراس فیت برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با کراس فیت برگزار شد

با همکاری کمیته کراس فیت فدراسیون ورزش های همگانی، کارگاه غیرحضوری و یک روزه آشنایی با کراس‌فیت، در تاریخ 6 مهرماه و توسط بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ناصر پیروردی زاده مدیر کارگاه آشنایی با کراس فیت در خصوص این کارگاه گفت: در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی، آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی _ ورزشی با توجه به رسالتی که بر دوش دارد، به فراخور زمان اقدام به برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه مربیان و ورزشکاران می نماید.
وی افزود: در همین راستا و با عنایت به این موضوع که همکاری و هم مسیر شدن فدراسیون های ورزشی با مجموعه آکادمی در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی باعث ارتقاء سطح دانش مربیان و ورزشکاران خواهد شد، کارگاه غیرحضوری و یک روزه آشنایی با کراس‌فیت (به عنوان یک روش نوین تمرینی) توسط بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی برگزار شد.
پیروردی زاده مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی در رابطه با مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه شد گفت: در بخش نخست این کارگاه غیر حضوری، کاوه مددی به بیان تاریخچه کراس‌فیت پرداخت و تشکیل کمیته کراس‌فیت در سال 1392 در فدراسیون ورزش های همگانی را سرآغاز برگزاری کارگاه ها و همایش های مرتبط با این روش تمرینی عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن تعریف کراس فیت و فیتنس، اهداف و ویژگی های تمرین کراس فیت را به عنوان توسعه دهنده یک برنامه تمرینی بیان کرد.     
مددی همچنین به تشریح چهار مدل سنجش آمادگی جسمانی پرداخت که عبارت بودند از: 10 فاکتور آمادگی جسمانی، مدل هاپر، مسیرهای انرژی بدن و بیماری، سلامتی، فیتنس.
انواع حرکات فانکشنال، سازگاری های متابولیکی کراس فیت، انواع حرکات تمرینی کراس فیت و تجهیزات متداول در کراس فیت از دیگر مباحثی بود که کاوه مددی مدرس بخش نخست کارگاه به آن پرداخت.
در ادامه ایمان امینی مدرس بخش دوم کارگاه مذکور که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود، به موضوع برنامه ریزی و ارائه برنامه در حیطه کراس فیت پرداخت.
شایان ذکر است با توجه به محدودیت ها در خصوص ظرفیت کلاس و همچنین استقبال بالای متقاضیان حضور در کارگاه آشنایی با کراس فیت، مقرر شد این کارگاه در تاریخ 27 مهرماه مجدداً برگزار شود.

۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.