لژیونر ایرانی و عضو تیم راگبی لاتزیو ایتالیا:محمد علی استکی : بازیکنان ایرانی پتانسیل بازی در اروپا را دارند/راگبی ایران پیشرفت خوبی داشته است

لژیونر ایرانی و عضو تیم راگبی لاتزیو ایتالیا:محمد علی استکی : بازیکنان ایرانی پتانسیل بازی در اروپا را دارند/راگبی ایران پیشرفت خوبی داشته است

لژیونر راگبی ایران و عضو تیم "لاتزیو" ایتالیا می گوید: بازیکنان راگبی ایران توانایی و پتانسیل بازی در لیگ های معتبر اروپا و جهان را دارند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت انجمن راگبی، محمدعلی استکی افزود: لاتزیو یکی از باشگاههای مقتدر راگبی ایتالیاست و خوشحالم که به عنوان بازیکن فیکس در این تیم نام اشنا بازی می کنم.
استکی در ادامه با تاکید بر حرکت رو به جلوی راگبی کشورمان، گفت : خوشبختانه راگبی کشورمان در پرتو مدیریت خوب حسن میرزاآقابیک، متحول شده بطوریکه حالا می توانیم در لیگ های اروپایی بازی کرده و نام ایران را مطرح کنیم.
این لژیونر در پایان اظهار داشت : واقعیت این است که راگبی کشورمان با مشکلات زیادی مواجه است ولی همدلی خانواده این ورزش باعث شده تا شاهد پیشرفت آن باشیم. امیدوارم راگبی به جایگاه واقعی خود برسد و بتواند در عرصه مسابقات مهم برون مرزی نتیجه بگیرد.

۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.