پس از چهار روز رقابت دوچرخه سواران زن در تهران؛برترین رکابزنان معرفی شدند

پس از چهار روز رقابت دوچرخه سواران زن در تهران؛برترین رکابزنان معرفی شدند
قهرمانان اولین مرحله رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان معرفی شدند.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری ، مرحله اول از لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان در دو بخش پیست و جاده در دو رده سنی با معرفی قهرمانان در تهران از دوم تا پنجم مهرماه پیگیری و با معرفی قهرمانان به پایان رسید. در بخش استقامت جاده رقابت‌ها در محل پارک چیتگر برگزار شد که در نهایت در رده سنی بزرگسالان ماندانا دهقان لژیونر اسبق کشورمان به مقام قهرمانی رسید. در این بخش ۵۵ دوچرخه سوار از ۱۳ تیم حاضر شدند که در پایان ماندانا دهقان از هیأت هرمزگان قهرمان شد. مریم جلالیه و ساجده سیاحیان از تیم هیأت اصفهان دوم و سوم شدند.
 
در رده سنی جوانان نیز حنانه دادگر به عنوان قهرمانی رسید. ستایش وجدی از تیم ایران دخت تهران و فاطمه دادگر از هیأت قزوین در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
در مسابقه ماده تایم تریل انفرادی جاده نیز که امروز برگزار شد، در رده سنی بزرگسالان ماندانا دهقان قهرمان شد. سمیه یزدانی از ترمه دستجردی یزد به مقام دومی دست یافت و عنوان سومی هم به مریم جلالیه از هیأت اصفهان رسید.
 
در تایم تریل انفرادی جوانان پانته آ قلی پور از هیأت همدان توانست بر سکوی قهرمانی قرار گیرد. حنانه دادگر و فاطمه دادگر از هیأت قزوین مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 
اما در بخش پیست نیز رکابزنان طی سه روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی مسابقه دادند. در این رقابت‌ها شاهد یک رکوردشکنی در رده سنی جوانان نیز بودیم. در ماده ۵۰۰ متر لیلا حیدری از تیم آسمان آبی مشهد توانست با ثبت زمان ۳۸ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد مسابقات لیگ را هم جابجا کند. نفرات برتر این بخش به این ترتیب معرفی شدند:
 
* ۵۰۰ متر جوانان: ۱- لیلا حیدری از آسمان آبی مشهد، ۲- یکتا غلامرضایی از آسمان آبی مشهد، ۳- فاطمه دادگر از هیأت قزوین
 
* ۵۰۰ متر بزرگسالان: ۱- ستاره زرگر از هیأت خوزستان، ۲- آتوسا عباسی از هیأت هرمزگان، ۳- یگانه غلامرضایی از آسمان آبی مشهد
 
* اسکرچ بزرگسالان: ۱- ساجده سیاحیان از اعتماد کالای یزد ۲- نرگس عبدی از هیأت هرمزگان ۳- فاطمه فیضی از ایران دخت
 
* اسکرچ جوانان: ۱- ساناز ایرانمنش از آسمان آبی مشهد، ۲- فاطمه دادگر از هیأت قروین ، ۳- حنانه دادگر از هیأت قزوین
 
* تعقیبی بزرگسالان: ۱- مریم جلالیه از هیأت هرمزگان، ۲- ساجده سیاحیان از تیم اعتماد کالای یزد، ۳- فاطمه فیضی از ایراندخت تهران
 
* تعقیبی جوانان: ۱- حنانه دادگر از هیأت قزوین، ۲- یکتا غلامرضائی از تیم آسمان آبی مشهد، ۳- ساناز ایرانمنش از تیم آسمان آبی مشهد
 
* تیم اسپرینت بزرگسالان: ۱- تیم هیأت هرمزگان، ۲- تیم آسمان آبی مشهد، ۳- تیم ایراندخت تهران
 
* کایرین بزرگسالان: ۱- ستاره زرگر از هیأت خوزستان، ۲- آتوسا عباسی از هیأت هرمزگان، ۳- یگانه غلامرضایی از آسمان آبی مشهد
 
در پایان رقابت‌های بخش پیست در مجموع بخش تیمی رده سنی بزرگسال هیأت هرمزگان، ایراندخت تهران و آسمان آبی مشهد در رتبه اول تا سوم ایستادند. در بخش تیمی جوانان تیم آسمان آبی مشهد، هیأت قزوین و هیأت البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.
۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.