قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران

قدردانی رییس فدراسیون جهانی کاراته از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران

رییس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون کاراته ایران از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در کشورمان قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، انتونیو اسپینوز در پیامی از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران قدردانی نمود.
در بخشی از پیام رییس فدراسیون جهانی به سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته ایران امده است: " از اطلاعاتی که با خرسندی و قدردانی دریافت شد بسیار سپاسگزارم، مایلم به شما به خاطر تلاشتان و موفقیتی که در برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی کسب کردید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید."
لازم به یاداوری است که اولین دوره مسابقات کاتای ساحلی به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد. در این رقابتها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که ۳۰۳ نفر در بخش بانوان و ۱۵۹ نفر در بخش آقایان به رقابت پرداختند.
همچنین نخستین وبینار آموزشی کومیته با حضور و تدریس چهار تن از قهرمانان کاراته جهان به نامهای ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده ، بهمن عسگری ، امیر مهدی زاده در طی چهار جلسه برگزار شد.
در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام شد و سپس به سوالات و درخواست های شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.