مجمع عمومی فدراسیون اسکواش برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون اسکواش برگزار شد

صبح امروز مجمع عمومی فدراسیون اسکواش با ریاست مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، مجمع عمومی فدراسیون اسکواش صبح امروز و با حضور مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در ابتدای این مجمع، در خصوص عملکرد یکساله فدراسیون در سال گذشته توضیحاتی را ارائه داد و در ادامه، صورت های مالی فدراسیون به تصویب اعضا رسید.
مهدی علی نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در جریان این مجمع اظهار داشت: توسعه فدراسیون اسکواش در سال های اخیر قابل تقدیر است و باید از رئیس فدراسیون و همکاران وی که زحمات زیادی در راه اعطلای این رشته ورزشی کشیده اند قدردانی کرد.
علی نژاد ضمن اشاره به اینکه استفاده از نیروهای انسانی تحصیلکرده و دانشگاهی در این فدراسیون یکی از رموز موفقیت این رشته ورزشی است گفت: وزارت ورزش حامی فدراسیون اسکواش خواهد بود و امیدوارم این رشته در حوزه مدال آوری نیز رشد قابل توجهی داشته باشد.

۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.